2013. szeptember 14., szombat

Második díj

Tyűűű. Nagyon szépeeen köszönöm Emy Morgan-nak! ©


Feladatok:

ü  Írj 11 dolgot magadról
ü  Válaszolj a 11 feltett kérdésre
x    Tegyél fel 11 kérdést 
x  Küld el 11 blognak  ( Ne haragudjatok, de most nem küldeném tovább senkinek )

11 dolog:
  1. Ma megszállt az ihlet. Egyelőre még nem tudom mikor lesz rész.
  2. Töröltem azt a blogot, amit hirtelen felindulásból hoztam létre.
  3. Meteor volt a címe. Arról szólt volna, hogy miután a meteor becsapódik, csak páran élik túl. Eddig 3 szereplő maradt volna biztosan életbe. Lala, Nate és Louis.
  4. Annyira jó lett volna megírni, csak rájöttem, hogy ezt sem tudom rendesen írni, akkor nem fogok belekezdeni még egybe.
  5. Aztán, ki tudja? Lehet, hogy itt fog úgy folytatódni.
  6. Visszaállítottam a kommenthagyási lehetőséget, de nem akar megjelenni.
  7. Tele vagyok, de még ennék. Van ilyen….
  8. Van instagramom kb 3 hónapja, de még csak 2 képet töltöttem fel.
  9. Eldöntöttem, mit kérek érettségimre. Mit nekem az a 3 év? Legalább lesz miért túlélnem.:D
  10. Mostanában megint elgondolkodtam azon, hogy ügyvéd leszek, de aztán elvetettem. Velük már Dunát lehetne rekeszteni. Gimi után húzok külföldre. #3év
  11. Öhm, elhiszitek, hogy legjobban én örülnék, ha lenne új rész?



11 válaszom:
  • 1. Miért szereted a 1D-t? Mert cukik, vagyis már nem annyira, inkább férfiasabbak már. Meg imcsizem a zenéjüket.
  • 2. Volt mikor azt érezted, hogy csak egy mesében élsz? Per pillanat semmilyen mese nem ugrik be, csak a Phineas és Ferb. Ott a Candicera hasonlítok. Bár mostanában nem áll alkalmamban annyiszor beköpni az öcsémet. Világvége. Nemtom’, de ha ti tudtok valamilyen elcseszett, szar főszereplőről szóló mesét, akkor szóljatok…
  • 3. Egy tizes skálán mennyire vagy jó a suliban? Talán 8. De nem tudom, hogy tanulásra vagy viselkedésre gondoltál…
  • 4. Mi a kedvenc ételed? Áj szink, bármilyen halas dolog. Pl: Sushi.
  • 5. Milyen sportot szeretsz? Röplabda és a foci
  • 6.Ha tehetnéd, hova költöznél el, vagy szereted a mostani helyed? Európa nyugati, északi és déli részeire. Igazából csak a keleti és a közép-keleti részeire nem.
  • 7. Ki az, akire felnézel (IDOL)? Nincs ájdolom. Felnézni is csak a nálam magasabbakra nézek fel, de őszintén, rájuk sem szoktam sűrűn.
  • 8. Tudsz hangszeren játszani? Semmilyenen. De van valamilyen fafurulyám, amit olyan 1-2 évesen kaptam és néha belefújok, de akkor menekül a család. Hehehe
  • 9. Kb. mikor csöppentél bele ebbe a fandom-ba? (Directioner) Hát nem tartom magam dájreksönernek. De a fiúkat 2012 nyár közepe óta követem nyomon és szeretem őket.
  • 10. Mi az, amit életedben legjobban hiányolsz? Nem akarom leírni, nem igazán publikus. Szasza, Cortez
  • 11. Mi az ami a legjobban idegesít az emberekben? Most? Most épp az, hogy elvárják, hogy meghallgassam minden szarságukat, de rám már nem kíváncsiak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése